Indien u al klant bent bij onze salon en geregistreerd staat met uw e-mailadres, werkt het als volgt: uw e-mailadres dient als uw login. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u deze opvragen via de optie "Wachtwoord opvragen" op het inlogscherm. Ook als er meerdere personen zijn geregistreerd onder hetzelfde e-mailadres, kunt u via deze optie de wachtwoorden van alle personen opvragen. Het wachtwoord bepaalt de afspraaknaam.
U kunt online afspraken maken tot middernacht voor de volgende dag of later. Voor afspraken op dezelfde dag verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen. Zodra u bent ingelogd, kunt u zien welke behandelingen u online kunt boeken. Mocht u problemen ondervinden met het maken van online afspraken, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen ons best doen om u te helpen.
Als u een afspraak heeft geboekt maar deze onverhoopt niet door kan gaan, vragen wij u dringend om minimaal 24 uur van tevoren te annuleren. Zo kunnen wij proberen de vrijgekomen tijd weer op te vullen met een andere afspraak.
Indien u nog geen klant bent bij onze salon, kunt u zich registreren als nieuwe klant via de optie "Registreren nieuwe klant". Na registratie ontvangt u automatisch uw wachtwoord per e-mail, waarmee u online een afspraak kunt maken. Ook in dit geval geldt dat wij u graag helpen als u problemen ondervindt bij het maken van een afspraak. Wij verzoeken u vriendelijk om ook als nieuwe klant een afspraak tijdig te annuleren als u deze onverhoopt niet kunt nakomen, zodat wij andere klanten op dat moment kunnen helpen.